Wednesday, September 09, 2009

還有我 / 黃明志 namewee






還有我
詞:黃明志 曲:張捷惟 / 蘇俊元

去年夏天不寂寞 你的歡笑陪著我- 光良
乘著風聽你 編織著夢 - 張棟樑
徜徉在一片豐收 - 易桀齊

當雨不再浪漫害羞 當風不再輕輕送 - 張智成
藍藍的天又 深鎖眉頭 - 方炯賓
你害怕 你惶恐 不知所措 - 張棟樑

朋友別再哭了 就算世界變化再多 - 光良
還有我 在身後 奮不顧身的挽救 - 林宇中
朋友你還有我 在為你默默的加油 - 龔柯允

抓著我 的雙手 如果你還在顫抖 - 林建輝
天會藍 雨會停 我陪你走 - 張棟樑

當雨不再浪漫害羞 當風不再輕輕送 - 光良
藍藍的天又 深鎖眉頭- 張棟樑
你害怕 你惶恐 不知所措 - 張智成

朋友別再哭了 就算世界變化再多 - 方炯賓
還有我 在身後 奮不顧身的挽救 - 林建輝
朋友你還有我 在為你默默的加油 - 易桀齊
抓著我 的雙手 如果你還在顫抖- 林宇中
天會藍 雨會停 我陪你走 - 方炯賓+ 龔柯允 (Karen)

彩虹躲在山的那頭 光線就在雲的背後 - 張棟樑
我在雨中 陪你守候 - 林宇中
包紮了今天的傷痛 擦乾眼淚勇敢振作- 光良
明年夏天 有你有我 - 龔柯允+張棟樑

朋友別再哭了 就算世界變化再多 - 光良
還有我 在身後 奮不顧身的挽救-合唱
朋友你還有我 在為你默默的加油-合唱

抓著我 的雙手 如果你還在顫抖-合唱
天會藍 雨會停 我陪你走 -合唱

天會藍 雨會停 我陪你走- 光良

-------------------------------------------------------------------------------

Recently visited namewee blog recently, he composed a song for fund raising to Taiwanese who are impacted by heavy flood that due to typhoon. The song was sung by 8 Malaysian artists like Guang Liang 光良, Nicholas Zhang 张栋梁and others. I was impressive that Namewee can achieve this marvaleous achievement in quite a short time after the national song controversy. Besides this, he also excel in his first album called "I want to go back" 我要回家。 I really acknowledge his talent in his field through an unique way. The making use of his talent in good kind of charity and the needs is really highly appreciated. Hope he didnt make any controversy again.

So let's make life more meaningful and colourful. 生活不留白!

No comments: